Jeugd in Onderzoek
  • Home
  • Onderzoek aanmelden
  • Programma
  • Thema’s
  • Over JiO
  • Deelnemen
  • Contact

Zoeken

Posterpresentaties
  1. Home »
Terug naar het programma
09:15 - 17:00

Posterpresentaties

De posters zijn de hele dag te bekijken in de foyer. Tijdens iedere ronde is het mogelijk om een begeleide postersessie bij te wonen. Klik op de titels van de posters hieronder voor meer informatie.

Alle posters:

  • P01 Vakmanschap verstevigen met leernetwerken: hoe doen IHub en TNO dat?
  • P02 Ja tegen MDMA? Voorlichting over MDMA-therapie aan jongeren met PTSS
  • P03 Samenwerking tussen twee professionele werelden: adoptie en pleegzorg
  • P04 De Verklarende Analyse om te reflecteren op uitvoering en implementatie
  • P05 SamenSterkaandeStart: integratie van ggz en jeugdhulp bij perinatale psychiatrie
  • P06 Integraal gezinsgericht werken: niet eenvoudig wel noodzakelijk
  • P07 De tijd vliegt! Of toch niet? Tijdverwerkingsvaardigheden van jongeren
  • P08 De eerste duizend dagen: een belangrijke periode om generatiearmoede te doorbreken
  • P10 De schoolcultuur aanpassen om de veiligheid te vergroten
  • P11 Kijk op ouderschap: hoe jongeren denken over het krijgen van kinderen
  • P12 Wat werkt? Kernelementen van scheidingshulp aan kinderen en hun ouders
  • P13 Gezinstypen op basis van gedragsproblemen en opvoedstress
  • P14 Gedragsproblemen en het samenspel van warm en hardhandig opvoedgedrag
  • P15 Achter het masker van armoede: emoties, stigma, trauma en uithuisplaatsingen

Informatie

  • 26 september 2024
  • 09:15 - 17:00

Sprekers

Nieuwsbrief Jeugd in Onderzoek

Blijf op de hoogte en ontvang onze nieuwsbrief

Meld je aan voor de nieuwsbrief
Logo Jeugd in Onderzoek
Copyright © 2021 - Jeugd in onderzoek
Beeldmateriaal © Martin de Bouter
Door: O2 Communicatie in samenwerking met Spruit Digital
Menu
  • Home
  • Onderzoek aanmelden
  • Programma
  • Thema’s
  • Over JiO
  • Deelnemen
  • Contact

Hello, Welcome Back!

Lost Your Password?

Reset Password

Back To Login

Register

Please wait ...
*
*
*
*
*